1. Język polski/przyroda:
Kontynuujemy tematy o ekologii. Dzisiaj segregacja śmieci.
Otwórzcie podręcznik na stronie 12 i głośno przeczytajcie wiersz ”Marsz do kosza” https://flipbook.nowaera.pl/dokumenty/Flipbook/Elementarz-Odkrywcow_[cz_4][kl_2][pr_2018]/#p=13
Zanim zaczniemy temat spróbuj zastanowić się na rozwiązaniem zagadki:
Słowo, które jest rozwiązaniem zagadki oznacza przetwarzanie zużytych przedmiotów, oraz wykorzystywanie odpadów do produkcji nowych wyrobów.
Żeby śmieci mogły zostać przetworzone, muszą najpierw trafić do odpowiednich pojemników. Przypomnij sobie podstawowe zasady segregacji śmieci. Obejrzyj bajkę edukacyjną: https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=RV5IBJGAypY&feature=emb_logo
Zapamiętaj!!!
Wykonaj zadanie 3 na stronie 12 w ćwiczeniach.
Sprawdź, czy potrafisz segregować śmieci:
„Drugie życie odpadów” – co można zrobić ze śmieci:
Wykonaj zadania ze strony 11 w ćwiczeniach.
2. Czas na ćwiczenia:
3. Matematyka:
W zeszycie do matematyki zapisz:
Lekcja 07.05.2020
Zakręć kołem. Wylosowane działanie zapisz w zeszycie. Staraj się tak długo kręcić kołem, aż rozwiążesz wszystkie działania.https://wordwall.net/pl/resource/991333/matematyka/odejmowanie-w-zakresie-100
Poproś Rodziców o zrobienie zdjęcia Twojej pracy i przesłanie jej do mnie.
4. Ciekawostki:
Na zakończenie zachęcam Was do obejrzenia filmu przedstawiającego adaptację wiersza "Spóźniony słowik". Miłej zabawy ! 😀
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz